۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۲۵۸۱۹
مسؤول شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۳۰ نقطه استان| سخنرانی عضو سابق شورای نگهبان

راهپیمایی ۱۳ آبان در ۳۰ نقطه استان| سخنرانی عضو سابق شورای نگهبان
مسؤول شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری مراسم سیزدهم آبان در ۳۰ نقطه استان، گفت: عضو سابق شورای نگهبان سخنران محوری این مراسم در بجنورد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، اظهار کرد: مراسم راهپیمایی و تظاهرات این روز در بیش از 30 نقطه این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه عضو سابق شورای نگهبان، سخنران یوم‌الله ۱۳ آبان در بجنورد خواهد بود، افزود: ابراهیم عزیزی عضو سابق شورای نگهبان در جمع مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان مردم بجنورد سخنرانی می‌کند.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در بجنورد از ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح در میدان شهید آغاز می‌شود که بعد از اجتماع مردم به سمت میدان بازرگانی حرکت جمعیت انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت شناخت استکبار و مقابله با آن، اظهار کرد: امروزه مردم جامعه موظف هستند تا نسبت به هجمه دشمنان آگاه باشند.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: استکبار از دیدگاه امام خمینی (ره) بدون هیچ دلیلی در همه‌جا دخالت می‌کند و یکی از تفکرهای مشترک امام و رهبری استکبارستیزی و داشتن اسلام پویا است.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی نقطه مشترک امام و رهبری است، خاطرنشان کرد: اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مبتنی بر اسلام ناب محمدی است، چراکه امامین انقلاب با باور به خداوند هیچ واهمه‌ای نداشته و ندارند.

حجت‌الاسلام سالاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی زمزمه‌ها مبنی بر تشکیک در کارآمدی سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، به تبیین امکان نفی شعار مرگ بر آمریکا پرداخت و اظهار کرد: اگر اطمینان داشته باشیم که آمریکا هیچ‌گونه مخالفتی با ما ندارد می‌توان مرگ بر آمریکا را نفی کرد، اما این امر تاکنون مشخص نشده است و هنوز آمریکا برای ما دشمن است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همچنین باید به یاد داشت که در این شرایط با نفی مرگ بر آمریکا باید بسیاری مبانی دیگر را نیز نفی کرد؛ زیرا این امر مخالف آیات قرآن است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات